Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

μανικιουρ ακομα και σε περιοδο κρισης..




Κατά τους πρώτους δέκα μήνες του 2011 οι πωλήσεις των βερνικιών νυχιών και συναφών προϊόντων στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 59%, σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2010, σύμφωνα με την εταιρία έρευνας αγοράς NPD Group, από την οποία προκύπτει επίσης ότι οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί από την έναρξη της οικονομικής κρίσης.
“Τα βερνίκια νυχιών είναι μια εφικτή πολυτέλεια”, λέει η Κάρεν Γκραντ, αντιπρόεδρος και αναλύτρια της παγκόσμιας βιομηχανίας ομορφιάς στην NPD.
“Είναι ένας εύκολος τρόπος να είσαι στη μόδα και να φαίνεται”.
Παρότι η έρευνα της NPD επικεντρώθηκε στα πολυκαταστήματα, η Γκραντ υποστηρίζει ότι η τάση αυτή εμφανίζεται και στην υπόλοιπη αγορά.
Ο Ντιμίτριους Σίμπκινς, διευθυντής του ινστιτούτου ομορφιάς Lali Lali στη Νέα Υόρκη, συμφωνεί μαζί της: “Η ομορφιά είναι κάτι που οι γυναίκες δεν ξεχνούν ποτέ. Το μανικιούρ είναι ένας τρόπος να φτιάξεις την διάθεσή σου”.
Η έρευνα της NPD έδειξε ότι τόσο τα βερνίκια νυχιών με χρώμα όσο και οι βάσεις πουλάνε πολύ, γεγονός που δείχνει ότι όλο και περισσότερες γυναίκες δεν πηγαίνουν πλέον για μανικιούρ στα κέντρα ομορφιάς, αλλά το κάνουν μόνες στο σπίτι τους.


το διαβασαμε:
www.otherside

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...